Середа, 17.12.2025, 06:29 Вітаю Вас Гість |
|
|
Каталог статей
Вплив зіграності та досвіду на показники гравців.
В даній статті я висловлю своє бачення тих речей, які заявлені у назві
статті. Зразу ж говорю, вона може не співпадати з деякими аполегетами
власних думок та позицій. Але завжди буду радий до констуктивних
зауважень та пропозицій. Отже, що ж в керівництві говориться про зіграність та досвід. Досвід "Досвід набирається в проведених іграх. Чим складніше гра, тим більше
досвіду отримують гравці. Досвід має безпосередню дію на показники
гравців в грі. Досвід, який набирається гравцями, залежить від кількості зіграних
періодів. Якщо команда грає трьома лініями, гравці четвертої лінії не
здобувають ніякого досвіду, в той час як гравці перших трьох ліній
набирають його швидше, ніж у випадку використання чотирьох ліній." І в розділі "Тренування": "Відсутність тренувань, можна компенсувати лише ігровим досвідом."
Зіграність
"Зіграність гравців збільшує якість їх гри, поки вона не досягне
максимального значення - 100%. Зіграність зростає з кожною проведеною
грою, і зменшується з кожною пропущеною. Зіграність ліній -
найголовніший показник. Її значення указується трохи вище за діаграму
відповідної лінії. Зіграність лінії не зменшується, якщо Ви додаєте
нового гравця, значення зіграності у якого не нижче, ніж у гравця,
якого він замінив.
Ріст зіграності залежить від кількості проведених
періодів. Якщо команда грає трьома лініями, зіграність гравців
четвертої НЕ зростає, в той час як зіграність гравців перших трьох
зростає швидше, аніж у випадку гри чотирма лініями."
Неспростовним фактом є те, що ці два показники дійсно позитивно
впливають на виступи гравця. Серед менеджерів РРМ хокею також побутує
позиція що за 100% зіграності додається +20% до сили гравця. А також за
100 пунктів досвіду також +20% до сили граця.
Думаю, що зразу ж виникне запитання у менеджерів щодо зіграності. Чому
зіграність гравця, а не цілої лінії? В принципі, вважаю, що зіграність
лінії базується на середньому значенні зіграності усіх гравців лінії, а
тому при проведенні деяких обчислень будемо брати за основу саме
показник зіграності окремих гравців.
Отже, як має виглядати формула, яка буде визначати кінцевий підсумок
сили атрибуту гравця після врахування показників зіграності та досвіду.
Пропоную її записати ось так:
А=В+(В*С*0,2/100)+(В*Е*0,2/100), де
В - показник атрибуту
С - показник зіграності гравця
Е - показник досвіду.
Тепер необхідно показати, як все ж таки впливають ці два показники на практичному прикладі, щоб зрозуміти суть цих розрахунків.
| Показники атрибутів гравця
| Показники атрибутів гравця із врахуванням досвіду та зіграності
|
Гравець
|
Врт |
Зах |
Нап |
Кид |
Пас |
Teх |
Агр |
Дос |
Зігр |
ЗР |
Врт
|
Зах
|
Нап
|
Кид
|
Пас
|
Teх
|
Агр
|
ЗР(вірт) |
| Гравець1
|
100 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
0 |
100 |
280 |
120 |
12 |
12 |
36 |
60 |
72 |
24 |
346 |
| Гравець2
|
100 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
50 |
100 |
280 |
130 |
13 |
13 |
39 |
65 |
78 |
26 |
364 |
| Гравець3
|
100 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
0 |
50 |
280 |
110 |
11 |
11 |
33 |
55 |
66 |
22 |
308 |
| Гравець4
|
100 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
50 |
50 |
280 |
120 |
12 |
12 |
36 |
60 |
72 |
24 |
336 |
| Гравець5
|
100 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
0 |
0 |
280 |
100 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
280 |
| Гравець6
|
120 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
0 |
0 |
300 |
120 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
300 |
| Гравець7
|
166 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
0 |
0 |
346 |
166 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
346 |
| Гравець8
|
100 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
100 |
100 |
280 |
140 |
14 |
14 |
42 |
70 |
84 |
28 |
392 |
| Гравець9
|
100 |
10 |
10 |
30 |
50 |
60 |
20 |
120 |
100 |
280 |
144 |
14,4 |
14,4 |
43,2 |
72 |
86,4 |
28,8 |
403,2 |
Отже, по силі Гравець 1 із 0 досвідом і 100 зіграністю має ЗР 280, якщо врахувати бонус за досвід та зіграність, то його ЗР(віртуальний) буде 346. По ЗР(віртуальному) йому буде рівний Гравець 7, в якого 0 досвіду і зіграності. Але у Гравця 7 будуть нижчі показники додаткових атрибутів ніж у гравця 1, хоча основний атрибут вищий на 66 пунктів!!!. Все решту Ви можете проаналізувати самостійно. Це матеріал для Ваших роздумів. Але як висновок, можна констатувати той факт, що зіграність та досвід грають велику роль у визначенні кінцевої сили команди. Тому я б не радив відразу ж звільняти гравців, які мають великий досвід та зіграність порівняно із гравцями, які по атрибутах порівнялись, але мають нульову зіграність та досвід. У звязку із тим, в обов"язковому порядку раджу менеджерам грати товариські матчі, для підвищення зіграності та досвіду основи, а в майбутньому і для дублюючого складу, гравці якого в перспективі мають замінити основних гравців.
|
| Категорія: Дослідження | Додав: hitrik7550 (28.04.2010)
|
| Переглядів: 882
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
| Друзі сайту |
|
| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|