В даній статті я висловлю своє бачення тих речей, які заявлені у назві
статті. Зразу ж говорю, вона може не співпадати з деякими аполегетами
власних думок та позицій. Але завжди буду радий до констуктивних
зауважень та пропозицій. Отже, що ж в керівництві говориться про зіграність та досвід. Досвід "Досвід набирається в проведених іграх. Чим складніше гра, тим більше
досвіду отримують гравці. Досвід має безпосередню дію на показники
гравців в грі. Досвід, який набирається гравцями, залежить від кількості зіграних
періодів. Якщо команда грає трьома лініями, гравці четвертої лінії не
здобувають ніякого досвіду, в той час як гравці перших трьох ліній
набирають його швидше, ніж у випадку використання чотирьох ліній." І в розділі "Тренування": "Відсутність тренувань, можна компенсувати лише ігровим досвідом."
Зіграність "Зіграність гравців збільшує якість їх гри, поки вона не досягне
максимального значення - 100%. Зіграність зростає з кожною проведеною
грою, і зменшується з кожною пропущеною. Зіграність ліній -
найголовніший показник. Її значення указується трохи вище за діаграму
відповідної лінії. Зіграність лінії не зменшується, якщо Ви додаєте
нового гравця, значення зіграності у якого не нижче, ніж у гравця,
якого він замінив.
Ріст зіграності залежить від кількості проведених
періодів. Якщо команда грає трьома лініями, зіграність гравців
четвертої НЕ зростає, в той час як зіграність гравців перших трьох
зростає швидше, аніж у випадку гри чотирма лініями."
Неспростовним фактом є те, що ці два показники дійсно позитивно
впливають на виступи гравця. Серед менеджерів РРМ хокею також побутує
позиція що за 100% зіграності додається +20% до сили гравця. А також за
100 пунктів досвіду також +20% до сили граця.
Думаю, що зразу ж виникне запитання у менеджерів щодо зіграності. Чому
зіграність гравця, а не цілої лінії? В принципі, вважаю, що зіграність
лінії базується на середньому значенні зіграності усіх гравців лінії, а
тому при проведенні деяких обчислень будемо брати за основу саме
показник зіграності окремих гравців.
Отже, як має виглядати формула, яка буде визначати кінцевий підсумок
сили атрибуту гравця після врахування показників зіграності та досвіду.
Пропоную її записати ось так:
А=В+(В*С*0,2/100)+(В*Е*0,2/100), де
В - показник атрибуту
С - показник зіграності гравця
Е - показник досвіду.
Тепер необхідно показати, як все ж таки впливають ці два показники на практичному прикладі, щоб зрозуміти суть цих розрахунків.
Показники атрибутів гравця
Показники атрибутів гравця із врахуванням досвіду та зіграності
Гравець
Врт
Зах
Нап
Кид
Пас
Teх
Агр
Дос
Зігр
ЗР
Врт
Зах
Нап
Кид
Пас
Teх
Агр
ЗР(вірт)
Гравець1
100
10
10
30
50
60
20
0
100
280
120
12
12
36
60
72
24
346
Гравець2
100
10
10
30
50
60
20
50
100
280
130
13
13
39
65
78
26
364
Гравець3
100
10
10
30
50
60
20
0
50
280
110
11
11
33
55
66
22
308
Гравець4
100
10
10
30
50
60
20
50
50
280
120
12
12
36
60
72
24
336
Гравець5
100
10
10
30
50
60
20
0
0
280
100
10
10
30
50
60
20
280
Гравець6
120
10
10
30
50
60
20
0
0
300
120
10
10
30
50
60
20
300
Гравець7
166
10
10
30
50
60
20
0
0
346
166
10
10
30
50
60
20
346
Гравець8
100
10
10
30
50
60
20
100
100
280
140
14
14
42
70
84
28
392
Гравець9
100
10
10
30
50
60
20
120
100
280
144
14,4
14,4
43,2
72
86,4
28,8
403,2
Отже, по силі Гравець 1 із 0 досвідом і 100 зіграністю має ЗР 280, якщо врахувати бонус за досвід та зіграність, то його ЗР(віртуальний) буде 346. По ЗР(віртуальному) йому буде рівний Гравець 7, в якого 0 досвіду і зіграності. Але у Гравця 7 будуть нижчі показники додаткових атрибутів ніж у гравця 1, хоча основний атрибут вищий на 66 пунктів!!!. Все решту Ви можете проаналізувати самостійно. Це матеріал для Ваших роздумів. Але як висновок, можна констатувати той факт, що зіграність та досвід грають велику роль у визначенні кінцевої сили команди. Тому я б не радив відразу ж звільняти гравців, які мають великий досвід та зіграність порівняно із гравцями, які по атрибутах порівнялись, але мають нульову зіграність та досвід. У звязку із тим, в обов"язковому порядку раджу менеджерам грати товариські матчі, для підвищення зіграності та досвіду основи, а в майбутньому і для дублюючого складу, гравці якого в перспективі мають замінити основних гравців.