Від правильної розкачки атрибутів залежить виступ
Вашої команди і той результат, якого хочете досягнути. В керівництві досить
розмито про це говориться і конкретної цифри чи співвідношення не наведено.
Гравець з
атрибутами 180 - 25 - 25 або 70 - 90 - 90 /де перша цифра - головний атрибут, а
два інші - вторинні атрибути/ не є гарним гравцем для тієї позиції, для якої
потрібні ці атрибути, натомість гравець з атрибутами 120 - 30 - 50 набагато
кращій. Також гравець з атрибутами 130 - 80 - 30 або 80 - 80 -
80 гірший ніж гравець з атрибутами 100 - 80 - 50.
На власний страх і ризик пропоную Вашій увазі ті
спостереження і результат проведеного дослідження по розкачці атрибутів
гравців. Свій аналіз здійснював на основі досліджень своєї команди та аналізу
матчів у лізі.
Треба виділити один момент. По-перше, є основний і
два другорядні атрибути, а також атрибути, які необхідні для певних гравців.
Основні принципи розподілу полягають в тому, що сумується сума трьох атрибутів
важливих для позиції, беремо їх із таблиці в керівництві. Потім визначаємо
процентне співвідношення основного атрибуту по відношенню до другорядних. Сам
механізм математичних дій опускаю. Отже, основний атрибут повинен бути в межах
40-50 відсотків від суми трьох атрибутів. Другорядні атрибути повинні бути в
межах 50-80 відсотків від основного атрибуту. Тепер цю методику перенесемо
безпосередньо по позиціях з певними ньюансами.
ВОРОТАР
Для цього гравця необхідно розкачувати воротарство
як основний атрибут, техніку і пас, як другорядні. На моє власне переконання
атрибут техніки у всякому випадку повинен бути не менший ніж пасу і складати в
півтора рази більше. Пас в межах 50-60 відсотків від воротарства. Запитання
залишається по одному атрибуту – це захист.
Захист: Цей атрибут
використовується всіма гравцями, щоб
не дозволити супротивникові закидати шайби, шляхом припинення його голевих
моментів.
Тому виходячи із змісту керівництва ради би
тренувати захист в межах 30 відсотків від основного атрибуту на початок.
ЗАХИСНИК
Основним атрибутом є захист, другорядні – пас,
агресивність. Їх тренуємо по схемі, яка приведена вище. Є два атрибути
додаткові – це кидок і техніка.
Техніка: Це дуже
універсальний атрибут. У захисті техніка використовується в основному при грі
один-на-один. Вона допомагає захисникові виграти дуель завдяки хорошому
володінню ключкою і швидкості, а також зменшує кількість штрафів. І ще —
техніка допомагає вигравати вкидання.
Обсяг тренувань, не менше 50 відсотків від
основного атрибуту.
Кидки: Атрибут
точності кидків важливий для всіх гравців, окрім воротаря, щоб забивати голи.
Чим вище рівень цього атрибуту, тим більше шансів у гравця забити шайбу із
зручного для цього положення. Захисник
з високою точністю кидків може частіше забивати з дальніх відстаней.
Обсяг тренувань не менше 50 відсотків від
основного атрибуту.
ЦЕНТР
Основним атрибутом є напад, другорядними – пас,
техніка. Їх тренуємо по схемі, яка приведена вище.
Є три атрибути додаткові – кидок, захист,
агресивність.
Кидки: Атрибут
точності кидків важливий для всіх гравців, окрім воротаря, щоб забивати голи.
Чим вище рівень цього атрибуту, тим більше шансів у гравця забити шайбу із
зручного для цього положення.
Захист: Цей атрибут
використовується всіма гравцями, щоб не дозволити супротивникові закидати
шайби, шляхом припинення його голевих моментів. Більшою мірою атрибут
застосовний до захисників, але він також корисний і для нападаючих, які часто
беруть участь в обороні своїх воріт.
Контратаки: При цьому
стилі гри ваші гравці прагнутимуть грати надійно в обороні, вишукуючи
можливості для сольних проривів. Проте, контратаки неефективні проти міцної
оборони. Цей стиль гри вимагає майстерних крайніх нападаючих, а також надійних
центрів, які добре грають в обороні.
На моє переконання крім кидка необхідно качати
захист при грі на контрах, а агресивність – при інших тактиках. Всі ці атрибути
качаємо не менше 50 відсотків від основного атрибута.
КРАЙНІЙ
НАПАДАЮЧИЙ
Основним атрибутом є напад, другорядними –
техніка, агресивність. Їх тренуємо по схемі, яка приведена вище.
Є додаткові атрибути – кидок, пас.
Кидки: Атрибут
точності кидків важливий для всіх гравців, окрім воротаря, щоб забивати голи.
Чим вище рівень цього атрибуту, тим більше шансів у гравця забити шайбу із
зручного для цього положення.
Пас: Атрибут важливий для всіх гравців, так
само як і техніка. Польовим гравцям цей атрибут забезпечує можливість віддавати
точні передачі, можливість уриватися в зону опонента і створювати небезпечні
ситуації біля воріт супротивника. Точні передачі допомагають гравцям створювати
голеві моменти, завдяки точному і ефективному переміщенню шайби по льоду.
Ці два додаткові атрибути розкачуєм в межах не
менше 50 відсотків від основного атрибуту.
Чекаю Ваших пропозицій та зауважень щодо
редагування та можливо тих неточностей, які були мною допущені.
Як на мене, занадто багато % віддано під атрибути, що не входять до 3-ки основних по конкретних позиціях. Наприклад, для чого 50% кидка від основного скіла захиснику? Його основне завдання не дати закинути в свої ворота, а для забивання у нас є свої напи і т.д. Ще один нюанс. Пас у воротаря... І у ФАКу, і тут йому приділено багато уваги. Скільки пасів за сезон віддав ваш воротар? У мене за 20 ігор попереднього і 15 цього (лише офіційні рахую) аж 1... Я рахую, що розробники просто не знали який атрибут поставити третім по важливості для воротаря і тому втулили цей. А по суті він особливо і не потрібний. Все це ІМХО.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]