До написання цієї статті мене підштовхнув той вкрай незадовільний стан
гравців, яких необхідно було запрошувати у збірну. Основна причина полягає в
тому, що менеджери, які розпочинають грати і керувати командою, здійснюють
кроки, які надовго відкидають розвиток клубу та інфраструктури назад. Даний
матеріал є першим і носить оглядовий характер та є вступом до серії
рекомендацій щодо ефективного управління командою. Отже, з чого ж почати, коли
Ви отримали команду? Для того, щоб відповісти на це запитання необхідно
засвоїти основні правила:
1. Уважно прочитати керівництво, в ньому можна знайти багато корисного і на
початок об’єму цього матеріалу буде достатньо. Це є перша і необхідна умова,
яка утримає Вас від дурних вчинків.
2. Не витрачайте необдумано гроші. Особливо це стосується питання придбання
гравців з поганими показниками (поговоримо нижче по статті). На початках
утримайтесь від купівлі персоналу за великі гроші. Повірте, гроші в грі Вам
будуть даватись нелегко, особливо, коли з підвищенням рівня гравців та
персоналу виростуть їхні зарплати.
3. Ніколи не грайте на високій важливості матчі. Крім випадків, коли
йдеться мова про долю місця в лізі, та й то тільки під кінець сезону. Гравці Вашої команди при високій важливості грають
краще, але при цьому швидше втрачають свою сезонну енергію, а це може в
майбутньому призвести до частих програшів на найважливішій стадії сезону. Враховуйте це, коли виставляєте рівень важливості.
Отже, Ви отримали команду. На що потрібно звернути увагу. Звичайно, що на
гравців, якими прийдеться грати і від яких в більшій мірі залежить успішність
виступів.
Зразу Вам скажу, що отримаєте Ви команду невисокого рівня і на початках на суцільні перемоги надіятись немає чого. Тому
необхідно змиритись з думкою про те, що перший десяток матчів Ви можете програти.
Вам необхідно набратись терпіння і планомірно робити роботу по підняттю
загального рівня команди.
Найважливіші
характеристики гравця — це його атрибути. Кожен гравець має сім основних
атрибутів.
Нижче подана таблиця важливості атрибутів в залежності від позиції гравця.
Таб.1
Позиція
|
Головний атрибут
|
Другорядний атрибут
|
Другорядний атрибут
|
Воротар
|
Воротар
|
Техніка
|
Пас
|
Захисник
|
Захист
|
Пас
|
Агресивність
|
Центр
|
Напад
|
Пас
|
Техніка
|
Крайній нападаючий
|
Напад
|
Техніка
|
Агресивність
|
Про розподіл і накачку атрибутів поговоримо пізніше, тут.
Зараз хотів би звернути Вашу увагу на інший і досить важливий момент. На сторінці "Тренування" атрибут показаний в
іншому форматі, ніж на будь-якій іншій сторінці. Наприклад: 2180. Нижнє ліве число — це поточне значення рівня
атрибуту. Верхнє сіре число — це якість тренування атрибуту. Щодо першого, то на нього верхнього обмеження не існує. Що стосується другого, то він може бути від 0 до 99.
Для початку, на прикладі проаналізуємо атрибути гравців.
Ім'я
|
Поз
|
Вік
|
Дос
|
ТК
|
Врт
|
Зах
|
Нап
|
Кид
|
Пас
|
Teх
|
Агр
|
Гравець Х
|
|
15
|
|
5/6
|
1535
|
1532
|
3158
|
1857
|
1764
|
2167
|
1935
|
Цей гравець
є нападником, оскільки рівень атрибуту нападу є найбільшим.
Далі нам треба визначити відповідно до таблиці 1 його другорядні навики,
які
дадуть нам відповідь на питання, на якій позиції він буде грати.
Найімовірніше, доцільніше його робити центром, а не вінгером — це ми
бачимо, порівнюючи атрибут
пасу 1764 і атрибут агресивності 1935.
Хоча в даному випадку рівень атрибуту агресивності є вищим на 2, але якість тренування атрибуту пасу є
вищою — 64 проти 35.
Аналогічно ми визначаємо оптимальні позиції для всіх гравців.
Відповідно до цих показників Ви повинні розбити своїх гравців на групи:
1. двірники — це гравці, які не
мають ніякої подальшої перспективи і будуть зайвим тягарем для команди. Це
гравці з низьким рівнем основного атрибуту (до 30) і низькою ефективністю
тренування основного атрибуту (до 50). На початок, в залежності від загального
рівня атрибуту, не радив би їх звільняти (можливо, вони пригодяться). Таким
гравцям я скасовував автоматичне продовження контракту.
2. гравці з низькими рівнями —
це гравці з посередньою ефективністю тренування основного (50...70) і додаткових
атрибутів (до 50). Як правило, їх буде найбільше у Вашій команді. Таких гравців
після тренування основного атрибуту протягом одного-двох сезонів я виставляв на
трансфер, що мені давало додаткові кошти для робудови споруд та арени.
3. Середняки — це гравці які
мають високу ефективність тренування основного атрибуту (70...90) та одного із
додаткових атрибутів (50...90). Таких гравців, як і попередню групу, після
тренування протягом двох сезонів основного і додаткового атрибутів виставляв на трансфер.
4. Високого рівня — це гравці,
які мають високу ефективність тренування основного атрибуту (80...99) та
двох додаткових атрибутів (70...99). Такі
гравці залишаються в команді і по мірі прибуття майбутніх зірок та їх
дотреновування також продаваються. Але це настає не раніше, ніж за 4—5 сезонів.
5. Зірка — це гравці, які мають
високу ефективність тренування основного атрибуту (90...99) та двох додаткових атрибутів (80...99), а також високу
ефективність тренування кидка (крім воротарів та захисників) (70...99). Однозначно залишаються
в команді для тренування і можуть продаватись в залежності від пріоритетів
менеджера в разі необхідності розбудови інфраструктури клубу. Вони по ціновій
політиці є найдорожчими.
Отже, як
висновок, необхідно звертати увагу не на поточний рівень атрибуту
, а на якість тренування атрибуту. Точне значення якості атрибутів можна
взнати тільки після вивчення гравця Відділом управління кадрами та
економіоюи. Для того потрібно на сторінці профілю гравця, якого потрібно
вивчити, у правому меню натиснути "Дослідження".
Є ще ряд додаткових показників, таких як середня якість, тривалість кар’єри
та інші. Про них ми поговоримо в наступних статтях.
Другий важливий момент, на який слід звернути увагу, — це споруди, які є в
клубі. Хотів би просто запропонувати свою власну версію важливості споруд.
1. Тренувальний центр
2. Центр відновлення. В принципі, ці дві
споруди є майже між собою рівнозначні і розвивати їх необхідно паралельно.
3. Академія. Бажано, щоб не відставала
більше ніж на один рівень від рівня тренувального центру.
4. Відділ управління кадрами і
економікою.
5. Навчальний центр.
6. Медичний центр.
7. Центр техпідтримки.
Десь приблизно в такому варіанті слід розвивати інфратструктуру на початкових етапах.
Окремим питанням стоїть Арена. Найбільш оптимальний розвиток арени, можна знайти за допомогою цього калькулятора.
Надіюсь, що мої поради дадуть можливість Вам не зробити помилок і
розвиватись у вірному напрямку. Чекаю Ваших зауважень та пропозицій.
|